Mari menganiaya si Jirin~! ^_^

Hai!! I feel so perky right now!! Post ani saya tujukan buat kawan dan sahabat saya yang saaAaAngat karib, Khairul Hazirin. Khairul.. Suatu nama yang boleh menyebabkan dahak awda terpancut keluar apabila menyebutnya. Sebenarnya post ini bukan lah untuk mencari kelahi, sebenarnya sayang ku si Jirin ani. Orang nya cali, sudahpun cali baik dan pemurah lagi. Mun kana suruh arahku untuk pilih siapa yang ku recommend masuk syurga firdausi, Si Jirin or George Bush, sudah pasti ku sokong application si Khai ani. Allah selamatkan Khairul!

Anyways, post ani half driven by guilt.. Dari tadi aku menganiaya si Jirin. Siuk lah. Dari pagi sampai malam kami saling atil mengatil. Iatah kan ku ceritakan satu persatu secara terperinci.

Pagi hari Khamis, si Jirin di atas aku d bawah (hahahaha.. Dodgy bunyinya..) Maksudku si Jirin tingkat atas, aku di dapur. Ku lihat piring mangkuk yang alum kana cuci bertimbown!! So aku, dengan inisiatif seorang lelaki tarus start mencuci the aforementioned pinggan mangkuk. Sudah si Jirin nampak, ia kata ia INSIST ia cuci piring coz alasannya andang ia set his mind to clean them last night. Oleh kerana si Jirin lagi basar dari aku, aku pun mengalah lah. Tapi kurang ku puas hati lah sebab aku biasanya finish what i started. So eksen tah ku di kaki tangga and aku berpura pura berdialog dengan si Melo (time atu si Melo tidur dalam bilik pulang masih..)

"Kenapa Melo?"
*pause*
"Di dapur ia cuci piring.."

After that, aku pun gtau si Jirin "Jirin, Melo panggil kau." So si Jirin kan cuba cakap dengan Melo FROM THE KITCHEN. "Kenapa Melo?" kira kurang logik lah, so si Faizah kata "Cubatah ko aga, Jirin." Si jirin ani, di aga nya ke kaki tangga terpanggil panggil Melo. Sampai ia naik ke atas lah. Di check nya bilik si Melo, rupanya ia tidur masih. Si erman start lah saspek aku buat act of mischief "Cuba check muka si Adib ani. NYANGKU!!! Ketawa ketawa ia!" Time si Jirin turun, i already cleaned one plate. Lapas atu, ia takeover balik cuci piring tapi nyaman lah hati gue sebab boleh menghasilkan lakonan ala ala Kudil Sukor..

Aku cari kelayi sama si Jirin lagi patang atu.. Time atu ia sembahyang di atas and liftuf nya tinggal di bawah.. Apa lagi, ku pasang lah gambar George Bush pakai thong berwarna pelangi basar basar arah skrinnya.. Udah atu, ku gtau ia yang ia ada email masuk "Dari siapa?" tanyanya. "Mana ku tau, ku dangar bunyi email alert saja." Udah ia turun, kedangaran sampai ke atas ia bersumpah basar basar.. Time atu, aku baru angkat takbir sembahyang asar, ketawalah ku.. In fact, tiga kali ku angkat takbir.. Ketawa lah punya pasal.

Gambar perhiasan semata-mata

As if nda cukup aku atil ia dua kali, ku atil ia kali ke tiga dan terakhir. (Well, ada pulang penganiayaan dan penderaan kecil kecilan, tapi mun atu ku masukkan, panjang macam doctoral dissertation karang blog ku ani.) Like i said before, best trilogies come in threes. so ku complete kan lah with this last teasing. Si jirin ani, banyak mendapat comment "Wah kurus ia udah!" dari familynya in his tagboard. So aku pun masukkan lah comment yang berunsur gosip..
Comment tersebut berbunyi:

<Adib>: PERHATIAN!! Kurus jangan di sangka sihat!! Khairul Hazirin disyaki menghidapi ANOREXIA! Harap maklum ahli keluarga Khairul..

Begitulah kisah untuk hari ini.. Cerita ini diniatkan untuk informasi bersama. Hidup ani, mun nada joking around and messing about, will be quite dull nyanta!! Kepada khairul hazirin, mun tuan peramba kan launch counter-attack, dengan hormatnya dipersilakan.. :p

0 comments: